EREDMÉNYES ÉRTÉKESÍTÉS 

Tárgyalástechnika értékesítőknek

Az értékesítés egy nagyon változatos, személyes kapcsolódásokhoz kötött életforma. Rendkívül kifinomult technikákkal tudjuk elérni, hogy ne csak mi, hanem hosszútávon az ügyfelünk is elégedett legyen.

Kiből válhat jó tárgyaló és értékesítő? Mi az oka annak, hogy nagy lendülettel nekifog valaki ennek a munkának („Tuti, milliomos leszek!”), majd egy idő után feladja? Hogyan lehet élménnyé tenni a folyamatot? Ahhoz, hogy élménnyé váljon az értékesítés, van kiemelten fontos lépés? Mindezekre van válasz.

Ha csak egyet említhetnék meg, akkor az a következő: minden érzékszervünkkel figyeljük az ügyfelünket. Abban a pillanatban senki és semmi nem olyan fontos, mint ő. Ne csak halljuk őt, hanem lássuk és érezzük is meg, mi okoz neki örömöt és mi feszültséget. Mindezt azért, hogy megtapasztalja, milyen az, amikor valaki csak rá figyel, aki tiszteletben tartja és elfogadja az ő igényeit és értékrendjét.
Abban a pillanatban, amikor erre képessé válunk, biztosak lehetünk abban, hogy hosszútávon sikerre visszük az értékesítési munkánkat.

Miről szól a képzés ?

Van különbség értékesítő és tanácsadó között? Bizony van: az értékesítő el akar adni valamit, a tanácsadó azt akarja adni, amire nekem van szükségem.

Valóban igaz, hogy értékesítőnek, tanácsadónak születni kell? Igaz, hogy azokat a készségeket, amelyek ehhez a szakmához kellenek, a génjeinkben kell hordoznunk?
Természetesen nem. Mindaz, amitől értékesítőből tanácsadóvá válik valaki, tanulható. A tréningen a résztvevők ennek a folyamatát élhetik át. Választ kapnak arra is, hogy ki a király valójában.

A tréning legfontosabb célja,

  • hogy a résztvevők továbbfejlesszék kommunikációs képességeiket az üzletek eredményes megkötése érdekében.
  • hogy elsajátítsák, hogyan válhat valaki értékesítőből tanácsadóvá.

Ízelítő a tréning témáiból:

  • Személyes kompetenciák feltérképezése
  • A teljes tárgyalási folyamat lépései:
  • Időpont-egyeztetés.
  • A kapcsolatfelvétel célja.
  • Hogyan keltsük fel a leendő ügyfél érdeklődését?
  • Mi a célja az igényfelmérésnek?
  • A kérdezés technikája; saját kérdésbank összeállítása.
  • Kifogások kezelése.
  • Zárástechnika kialakítása.

Kiknek szól?

Azoknak szól, akik:

  • ebben a szakmában akarnak sikeresek lenni.
  • kommunikációs eszköztárukat bővíteni akarják.
  • meg akarják tapasztalni a magas jövedelem biztonságát.
  • görcsök nélkül akarnak dolgozni.
  • tudatosabbá, élvezetesebbé akarják tenni a munkájukat.

Mit ad a képzés?

A tréning eredményeként a résztvevők

R
kommunikációs technikája javulni fog.

 

R
növekszik a megnyert üzletek száma, a cég bevétele és sikeressége.

 

R
megtanulják, hogy miképpen tudják a valódi vevői igényeket feltárni és azokat megfelelő módon kielégíteni.

 

R
hosszú távú, jövedelmező ügyfélkapcsolatok épülnek.

 

R
jobb összhangot alakítanak ki az ügyfelekkel.

 

R
javul a cég megítélése, és elégedettebbek lesznek az ügyfelei.

 

Tudásszint: Nem szükséges előismeret

Időtartam: 2 vagy 3 nap, felméréstől függően